تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد حفظ آثار خوزستان:
تبیین ارزش‌های جبهه مقاومت با زبان هنر و رسانه برای رژیم صهیونیستی ویران کننده است  
 

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: تبیین و انتقال ارزش‌ها، آرمان‌ها و مجاهدت‌های جبهه مقاومت از طریق زبان فاخر هنر و رسانه برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، ویران کننده‌تر از نبرد نظامی است.

  سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی روز یکشنبه در گفت و گوی رسانه‌ای در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی اهواز در جمع هنرمندان تئاتر حوزه راهیان‌نور به نقش هنر در انتقال ارزش‌ها پرداخت و اظهار کرد: بالاترین تاثیر هنر ایجاد تحول در مخاطبان است که بی شک در شرایط کنونی و تحولات منطقه ای، جایگاه هنر و رسانه به نسبت سایر بخش ها در انتقال مفاهیم و ارزش های جبهه مقاومت، پررنگ‌تر است.

وی افزود: مخاطب امروز جامعه اسلامی ما باید به درک درستی از شرایط حاکم بر کشور و منطقه برسد که بی شک با زبان فاخر هنر و از طریق رسانه این تبیین، به درستی و به موقع منتقل می شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن در باتلاقی است که خود آن را حفر کرده و امید می رود به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی در منجلاب خود، باشیم.

وی بیان کرد: ایران اسلامی و محور مقاومت با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا جنگ روانی کارزار اخیر را به نفع خود ورق زده و نماز جمعه نصر و سفر جسورانه رئیس مجلس به قلب بیروت هر ۲ روحیه جبهه مقاومت را برای مبارزه با این رژیم جعلی، دوچندان کرده است.

سرتیپ دوم پاسدار حاجتی گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان جهان می‌تواند پوزه آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان اسلام را به خاک بمالد و وظیفه هر یک از ما این است که در هر جایگاهی که هستیم، برای تحقق این وحدت، تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت حدود یک سال است که به رغم شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، دست از مبارزه برای آرمان‌های خود بر نداشته و انتظار می رود روایتگری و انتقال دستاوردهای ارزشمند رزمندگان جبهه مقاومت به نسل های کنونی و آینده از طریق هنر، روز به روز بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، جمعی از هنرمندان تئاتر حوزه راهیان‌نور روز یکشنبه به منظور آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و استفاده از هنر برای انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی و این نظام اسلامی، به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی اهواز حضور یافتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار